Thursday, January 19, 2012

icity + klcc + aquaria + putrajaya

Cuti krismas hari tu family saya datang ke kl...hari jumaat ptg dorg dah bergerak dari bp..my sis n abg ipar siap cuti half day sbb nk datang kl..xcited tul nk jalan..almaklumlah my sis dapat duit epf..so tgh kaya la skrg ni..saya pun dah berfikir2 nk pow..hahaha(gelak jahat)

banyak sgt tmpt ktorg pergi smapai saya demam2 jadinya.. Jumaat mlm 2 ktorg ke uptown danau kota..

hari sabtu pg ke masjid jamek n sogo(yes dapat pow angah)..ptg ke klcc..1st time masuk aquaria mcm jakun pun ada gk..lg2 tgok ikan besau2.. da la lalu jalan yg bergerk dalam terowong..memang mengujakan la...






Malam bergerak ke putrajaya selepas bg can kt umairah mandi di tempat mandi kanak2 klcc..punyala seronok dia mandi..sampai xnk balik...nasib la da nk mgrib...siap umi dia kne umpan ckp nk dtg lg sok bru la dia nk naik...





Balik Putrajaya singah kajang sbb ayah en N nk bnja makan sate..makan2 dan sampai umah jam 1pg..kt Putrajaya ktorg xda ambil gmbr..lgpun saya demam msa 2...sy suh eh N ambil gmbr tp dia xnk...almaklumla model demam..haha

Ahad pg mengshopingkan diri di jaya jusco dan giant..selepas 2 bergerak ke Klang utk ke umah adik saya..tp sblm 2 sempt singah Plaza GM..dgn sesat2 akhirnya sampai jugak selepas en N calling2 kwn2 dia..mlmnya pergi ke icity..rmainya org xterkata...dgn jem lg..tp sempt gk la ktorg main permainan sampan..sampai pening2 lalat gk la..selepas ke icity saya ngn en N bergerk balik ke rumah dan family saya tido kt umah adik sya..sbb en N nk keje esoknye..




Oleh krn sampai rumah nk dekt jam 3pg dan en N xterbgun xjadi la en N kerja..ktorg mngemas rumah dan ptgnya balik ke kajang...Cuti 3 hari tp penat mcm berjalan sebulan..yg pentg family saya happy...


No comments:

Post a Comment