Tuesday, April 2, 2013

BBQ & Steamboat di D'manggis

Hari Rabu lepas en N msj saya inform xyah masak sbb kawan dia nk belanja..Saya seronoklah kn sbb xyah masak..hahaha nmpk sgt kemalasan saya  memasak

So lepas maghrib kami terus bergerak ambil kawan en N di Sungai Buluh dan terus ke Kuang..Jauh betul tempat makan kami kali ni.. Kami dinner di D'Manggis, Kuang.. 1st time pergi makan BBO & Steamboat ni sbnrnya..Sblm2 ni just pergi makan steamboat je..But kali ni ada bakar2 lagi tw..Excited betul kali ni sbb kami boleh bakar sendiri apa yg kami nk makan..




Ok ni signboard depan kedai..Kalau nk pergi hujung minggu adalah disarankan untuk call dahulu ye..Oleh kerana kami pergi hari biasa so main redah je la kan..Sbb xperlu risau mesti akan ada meja kosong punye lah..


Masuk je dalam terpegun sekejap tgok kedai ni..Kedai ni terbahagi kepada 2 iaitu untuk steamboat dan juga ala carte..So bolehlah kalau nk datang untuk makan goreng2 or menu2 lain.. Oleh kerana xbanyak choice meja kosong kami pun duduklah di meja belakang sekali..Berdekatan dengan rojak buah..Jauh sikitlah nak ambil makanan..

Antara menu2 yg disediakan..Sila jgn terliur ok..


Antara menu :
  1. Untuk steamboat (Sayur-sayuran,telur ayam & telur puyuh)
  2. Makanan berat (Nasi goreng, Mee kuning, Yee Mee)



4.  Untuk membakar (Udang, sotong, ketam, ayam & daging )



5. Desert ( Berbagai pilihan aiskrim & rojak buah)

Amacam best x menu2 yg disediakan.. Harga dia amat berpatutan sekali..Untuk dewasa RM 25 dan kanak2 RM 15..Kemudahan yg selesa seperti parking dan surau juga disediakan.. Ini adalah alamat dan no telefon D'Manggis.. Boleh dapat di website D;Manggis










No comments:

Post a Comment