Friday, March 22, 2013

Happy Bufday En Hubby

Tanggal 17 Mac lepas genaplah umur en N 20++..Yg 2 kenalah rahsiakn ye..Yg pasti en N dah semakin tua..hak3..

Kebetulan pulak ari Ahad 2 kelas saya abis awal..Dalam jam 2.30 kami dah bergerak ke Banting..Np kami ke Banting ye??oh ya dalam entry lepas ada saya ceritakan pasal suprise xmenjadi sempena besday en N kn..so inilah ceritanya tentang percutian kami di Gold Coast Morib 2

On the way ke Banting melalui highway MAX,kami singgah di RnR utk makan tengah hari..Dalam jam 4 jugaklah kami sampai ke GCM 2..excited gak masa sampai 2..Lagi2 tgok parking kereta hampir penuh masa 2..

Kami terus ke lobi utk check in..Lama jugak tunggi giliran kami..Servis GCm ni bole dikatakan slow la jugak..Dapat je kunci bilik kami terus naik ke atas..Tp yg mendukacitakan bilik kami xkemas lg..Terpaksa menunggu staff diorg kemas bilik dlu..Sementara menunggu bilik dikemas kami menikmati pemandangan taman tema..Tgok ramai org tgh mandi manda..Xsabarla pulak nk main kt theme park 2...

Sempat posing sementara tngu bilik siap

Masuk je bilik terus terpegun..Hilang terus rasa xpuas hati kt staff dorg yg lambat..Nk tau x kenapa..Jom tgok gambar kt bawah ni...

Condisi bilik di GCM

Gorgeous sgt kn bilik dia..Dgn bilik yg luas dan cantik, dan ditambah lagi dgn keadaan toilet.. Keluasan toilet dgn shower room, dan yg excited 2 sbb ada jakuzi..wah jakun skejap..Antara toilet dgn bilik ada tingkap kecil..Kiranya ibu bapa bolehlah tgok anak2 dorg main air kt jakuzi 2..Sya dgn en N dah berangan nk berendam mlm nnt..hoyeh3...

Tingkap kecil..boleh nampak en N lagi

Lepas je berehat seketika kami terus turun ke taman tema dia..Yg lg bestnye tiket taman tema 2 boleh guna untuk dua2 hari kami kt sana...So xdalah kami rushing nk main kt taman tema 2...Masuk2 je situ teruja tgok macam2 permainan ada kt sana..Kami decide nak jalan2 dan berposing je ptg 2..Esok pg baru kami akan pergi main air..

Water Theme Park Gold Coast Morib

Malamnya kami ke pekan Banting utk makan malam..Lastly MCD jugak yg jadi pilihan hati..Lepas ke MCD kami berjalan2 kt The Store..Sempat la jugak saya pow en N sehelai baju...haha

Sampai je bilik kami terus je berendam kt jakuzi..Pengalaman yg menyeronokkan..Baru la tau rupa2nya boleh buat buih dr jakuzi 2..tekan je butang yg disediakn..Jakun sekejap kami suami isteri..huhu..

Bangun pagi2 2 kami terus ke cafe hotel utk breakfast..Sampai2 je tgok byk makanan yg disediakan..Siap ada booth2 kecil yg menyediakan makanan..Cuma makanan utamanya adalah nasi dagang..Saya dgn en N kurang minat nasi dagang ni..Kalau nasi kerabu saya la hantunya..hehe..

Breakfast tyme

Tepi cafe CGM ada pantai..Lepas je makan terus saya ajak en N berjalan2 kt pantai..Tapi xboleh mandilah kt pantai 2..1 lg sya excited sbb ada restoran yg cantik dekat ngn pantai..Tapi berkunci la plak..myb dia bukak waktu malam saja..Kami hanya dapat ambil gmbr dr tepi restoran 2 je..And guess what masa kami nk balik ke bilik ada 1 krew production nak buat pengambaran filem kt restoran 2...Siap ada Farouk Hussin lg..

Lepas berposing kejap kt tepi pantai, kami balik bilik utk salin baju..Lepas 2 ape lagi kami pun trus ke water theme park..Masuk je sana kami terus sewa boya(pelampung) dan locker..Locker dia RM5 + RM10(deposit) dan utk pelampung sewa RM10 + RM10(deposit)..Lepas 2 xtunggu ape dah..Kami terus berendam..

Nasib baik hari tu hari Isnin..Xda la ramai sgt org..Kira puas jugakla kami main air kt sana..Tp yg xbestnyer saya xleh main gelongsor yg tinggi sbb pakai t shirt..En N pun kena bukak baju kalau nk main gelongsor 2..Terpaksalah main yg biasa2 je..So layankan gambar kami bergumbira...Sila jgn jelez ok..

Jam 11 pagi kami pun beransur naik ke bilik..Lepas kemas2 barang kami check out dan balik semula ke KL..Percutian yg menyeronokkan walaupun sekejap..Almaklumlah hari minggu saya kn penuh je skrg ni..Sampai en N terabai..huhu..Kadang2 en N terpaksa pergi kenduri kahwin sorg2 je..Kecian sgt en suami saya...