Monday, March 11, 2013

Surprise xmenjadi..huhu

Hujung Minggu ni adalah ulang tahun kelahiran en N..Tahun ni sya xda belikan pape pun untuk en N...Tapi saya plan nk bawak en N bercuti..Nak tau x g mna??Check it out....

Mula2 saya plan nk wt suprise kt en N..Lama da saya survey tempat ni..Salah 1 sbb utama nk bawak en N sbb dah byk kali da en N sebut..Tapi bila saya inform kt en N suruh amik cuti dan disertakan soal jawab dgn en N terus dia dapat teka tempat saya nk bawak 2..Terus xjadi suprise..Benci taw

Dialog sepasang suami isteri

Saya : Abg nanti 18hb cuti taw
En N : Knapa?
Saya  : Nak bawak abg jalan2 je
En N : Nak celebrate besday abg kt ne..hehe
Saya  : Xda celebrate pun..Jalan2 je..Xjauh pun
En N : Ye lah kt mana
Saya : Dalam KL je 
En N : Sambil tersenyum..Gold Coast eh..
Saya  : Mana ada..Tempat lain la
En N : Xbaik tipu
Saya : Benci taw..terus xjadi suprise syg..huhu
En N : Syg mana boleh tipu abg ( Dgn bangganyer)



So itulah destinasi percutian kami...Lama dah saya Dok tgok website gold coast ni..Saya amik yg pekej promosi..Untuk ambil pakej ni kena booking online..Kalau booking by phone lain hrga dia..Saya ambil pakej sekali dgn breakfast dan taman tema..Harga dia setelah  ialah RM 144++...Dan kalau ambil sekali dgn dinner hanya RM 170++..Tapi en N cakap dinner nk makan kt luar..So saya booking yg pakej 1st shj..Harga dia setelah dicampur tax ialah RM 168..



Nanti saya akan update aktivity kami di sana ye..Yang menambahkan excited kami sbb ada water theme park..Xsabar nk main air sbnrnya..




No comments:

Post a Comment