Thursday, September 27, 2012

Adam dan Hawa



Sejak beberapa minggu ni teraddicted pulak dgn drama bersiri Adam dan Hawa
Rasanya semua dah tau yg cerita ni adalah adaptasi dari novel Adam dan Hawa karya Aisya Sofea
Sbnrnya dah lama dah saya nantikan cerita ni
Tapi yg sedihnya drama ni disiarkan di astro mustika HD
Memang xdapatlah saya nk tgok
Puas merayu kt en N suruh masuk beyond tp x dilayan
waa sedih sungguh

So google2 akhirnya jumpa jugak blog yg ada link drama ini setiap episod
Thanks to kak Anarmarza
ni linknya adam dan hawa

 Malahan saya jugak jumpa website untuk download cerita ni
Klik sini

Bagi sesiapa yg senasib dgn saya layan drama bersiri ni ye
Harap dapat tonton dgn sabar kerana drama ini sebanyak 80 episod
Giler banyak tp xsebanyak sinetron indonesiakn??
Jadi xda la masalah nk mengikuti setiap episod
Cuma saya berharap drama ni xbyk sgt beza dari novel
Klu x jln cerita dah jadi lain dan xbest

No comments:

Post a Comment