Monday, August 26, 2013

Jalan-jalan Raya

Minggu ke3 raya merupakan last class kami bagi sem 3 ni..Oleh krn rmai member yg tanye pasal open house, saya pun ajaklah kawan2 UTM saya dtg rumah lepas beraya di rumah..Ktorg dgn confidentnya yakin kelas habis awak dan kami boleh beraya..

Sabtu pagi-pagi saya dah start berperang di dapur..Hasil perbincangan dgn en N,comfirm menu kami adalah lontong Johor berserta rendang daging..Sementara saya memasak,en N kena buli mengemas rumah..Cian en demok saya..

Lepas je kelas kami terus bergerak ke rumah saya..Kami bergerak 2 kereta dr UTM Ampang..Dengan keadaan jalan yg jem akhirnya sampailah jugak ke teratak saya..Sampai je rumah kelam kabutlah saya memanaskan lauk2..Almaklumlah kawan2 semua dah kelaparan..Actually saya pun kelaparan gak..haha

Lepas makan dan bersembang2, sempatlah juga kami bergambar untuk kenang-kenangan..





Selepas beraya di rumah, kami bergerak ke rumah Firdaus..Ada open house dan kenduri birthday ank buah dia..Ketensionan melanda kami lagi..Of coueselah sbb jem..Turun dari Ukay Perdana pun jem gak..Sabar je la hati..Sampai-sampai dah xramai org..Kami terus menjamu selera sbb dah lapar balik selepas jem..haha..Dan yg bestnya di rumah Firdaus ada bilik untuk photoshoot..Almaklumlah mereka kan photographer..Kami pun xlepaskan peluang bergambar.Pantang betul ada kamerakan..Haha

Silalah layankn gambar-gambar kami ini..




No comments:

Post a Comment