Wednesday, March 30, 2011

checklist 2/4/2011

lg 3 hari je aku akn bergelar tunangan org..wawawa mcm xpercaya jer...of course la aku hepy sgt2 kn..jdi tunangan org yg paling aku sayang...macam2 dugaan yg ktorg tempuh da..mungkin ini yg di katakan jodoh...tp wpun gembira hati kecilku tetap sedih..sbb aku dah kecewakan hati seseorg...siapa dia biarlah rahsia...chewah mcm dato siti lak...

Arini mcm xda mood je nk kerja..al mklumlah esok aku dah start cuti...esok pg2 aku akn balik ke batu pahat....kecian pulak kt mama n angah berhempas pulas membantu utk mjlis aku

checklist2
1)goddies - sume ada da..mcm2 mama aku nk letk dalam paperbeg 2..hari 2 g air hitam da beli apper beg,gelas kecik,tuala...lepas 2 angah sponsor kek..mama tmbh lg kerepek dan air kotak...fuh byk giler..sampai papa aku perli la gak...papa siap cakap nk suruh mama letak ayam sekor kt paper beg 2..haha tensen je mama dgr

2)mak andam - mama dah booking da mak andam utk make up kan aku...RM120 termasuk pinjam tudung dan selendanag...baju aku dah beli awal2 lg...beli yang simple2 jer..xnk r baju yg crowded mcm org kawen 2...belum msanya lg...

3)makanan-papa dan upah org utk masak pada hari 2...terpksa buat beriani sbb angah buat aqiqah utk anak dia,umairah...kerana ada kambing menu adalah beriani

4)khemah/balai-aku pngil balai tp ada yg kata khemah..emm same je kn...semalam mama infm khemah dah pasang da..2 khemah plak 2 along aku tempah...mama kata mcm mjlis kawen lak

5)jemputan-xda jemput sape2 pun..jemput sedara mara jer..kawan2 aku cuma jemput kawan sekolah dan kolej yang rapt jer..dan juga housemate aku..xkn xjemput housemate kn...

6)hantaran-ni yang last kot..dan ni la yg buat aku pening kepala...huhu
-baju nikah - sejadah - kain pelekat - tuala - kek - muffin - coklat - buah2an - sirih junjung - bunga rampai
huhu cne ni..pe nk tmbah lg...ni je yg buat aku pening



No comments:

Post a Comment