Tuesday, April 5, 2011

e-day


bergambar bersama en N

Akhirnya selesai jugak mjlis pertunangan aku ngn en N...penat memang xterkata r kn....tp alhamdulilah berbaloi2...

Balik je kg ari2 da sibuk wt preparation...isi beg godies,buat kuih,kemas rumah...fuh memang xsempat nk berehat la...

Da la siap kene april fool ngn lin...wt cuak aku jer..ada ke dia kata tiket bus da abis..mau nyer aku xcuak...da xtau da nk wt cne...huhu...memang xpatut tul lin nagn adik aku 2...

Pg2 Sabtu 2/4 2 aku dah bgun..tolong kemas umah...dalam kul 8lebih g bandar kejp beli bunga dan asam utk hntaran..lepas 2 balik kg sekejap amik mak cik...

Kul 12 aku pun mandi2..mak andam sampai kul 12lebih...ktorg suruh dia makan dulu...lepas makan dlm kul 1 bermula lah sesi make up...kul 1.15 en N dan family da sampai...bertambah2 cuak aku sbb xsiap lg...

Tepat kul 2 family en N pun datang ke rumah...nasib la smpt make up...setelah sesi perbincangan ibu en N pun masuk utk sarungkn cincin...yg kelakarnya tgn aku dan ibu en N mengigil..pas2 ktorg pun bergambr2...tp gambar dr kamera aku xbanyak..ni tngu dr kamera en N..lmbt tul en n nk upload..

hantaran dr belah perempuan...dr belah lelaki bakal myusul...


Akhirnya dpt gk hantaran dr pihak lelaki



bersama lin dan adik beradik

bersama papa,mama n family en N





 

No comments:

Post a Comment