Thursday, February 21, 2013

My BFF Wedding



Wah sungguh berhabuk je rasanya blog ku ini.. Last update awal bulan hari2..Lepas 2 saya dan family en N pergi bercuti..Emm percutian yg sungguh tragik..Klu nk tau knapa sabar ye..Saya akan update nnt..Lepas balik bercuti saya diserang demam + selsema + tonsil..Dan utk pgetahuan semua skrg ni pun masih lg demam dan selsema..huhu..keciankan...

Ok back to our topic awal bulan 2 iaitu 3 February kami dapat 4 jemputan..Amik ko..Mna 1 yg nk pergi pun xtau..Lastly kami decide pergi ke wedding my bff(iqa & Fai) di Bangsar dan Majlis pertunangan Ecah(geng UTM) di Salak Tinggi...

Pagi Ahad kami bergerak dari Kajang ke Putrajaya..Pelikkn knapa ke Putrajaya??..Actually ada kawan saya dari JB turun ke KL dan dia xbrapa tau jalan ke Bangsar..So kami dgn baik ati ajak Aishah pergi sekali..Klu sesat nnt sesat bersama2..ahaks...

Baru je nk gerak dr Putrajaya, Zati dah call inform dia dah sampai da..So apelg saya siap pesan kt Zati utk tunggu kitorg..Dalam sejam lebih sampaila jugak kami kt sana setelah berpusing2 1 ke 2 kali..Org bijak la katakan..Pergi xbawak kad..last2 menjajolah cari dewan 2..





Sambil menunggu member lain sampai kami pun borak2 dan posing2.. Tunggu punya tunggu sampai nk dekat jam 2 la jugak.. Sampai saya terfikir xjadi ke rumah Ecah..Sbb mjlis Ecah sblm Zohor..Tp En N kta dah janji so kna la g jugak..

Skali lg kami berpusing2 cari rumah Ecah..En N main redah je berdasarkan alamat yg Ecah bg..Alhamdulillh jumpa juga...Klu x,xtaula cne..Sampai2 tgok dah xramai org..Of coursela kan...Majlis hmpir nk selesai..Ecah pun dah tanggalkn veil dia..Gmbr bawh ni je yg dapat di ambil..


Lastly korg perasan x,gmbr en N xda langsung..Ciankn en N..Di pinggirkn...Tp yg pastinya bukan salah saya tw.... Sbb en N memg xsuke sgt bergambar..Ikut mood dia..Oleh krn xda gmbr en N so kami pun ambilla gmbr bersama..Jadilah wlaupun hnya gmbr dalam kereta...


No comments:

Post a Comment