Friday, July 26, 2013

Lab Exam di JB

Dalam entry yg lepas-lepas saya ada cerita pasal saya kena ke JB selama seminggu..Dan yg sedihnya sebab terpaksa meninggalkan en N di KL...Huhu..Actually saya dan kawan-kawan study kena menghadiri peperiksaan makmal kt sana..Sebabnya hanya UTM Skudai je yang ada makmal yg lengkap..Tapi sampai seminggu lak 2..Abis cuti tahunan saya..uwaa..Ni yg membuatkan saya xsabar nk apply loan Telekom ni..Dapatlah cuti belajar nnt untuk cover g lab tahun depan..

Kalau ingat saya ada cerita yg saya balik kampung celebrate hari bapa dan kenduri di rumah nenek en N kn??emm xingat ke??Kalau xingat xpela..sob sob..Kalau nk ingat moh ke entry nie

Lepas je kenduri keesokkan harinya en N hantar saya je JB..Ikut plan asal saya akan pergi bersama teman-teman di UTM..Tapi oleh kerana kami balik kampung n rasa macam nak mengada ckit dgn en N saya pun request en N hantar sampai JB

Kecian gak la kt en N..Lepas je hantar saya en N terus gerak balik ke KL..Untuk seminggu ni en N akan duduk di rumah ibu dia..So xdalah saya risau sgt en N sorang-sorang..

Jadual di JB memang pack giler..Hari 1st n 2nd kelas sampai malam..Dah la kena naik tangga sampai tingkat 4..2 yg saya sampai demam teruk masa kt JB..Walaupun demam terpaksa jugak datang lab..Thanks pada member2 yg tolong hantarkan saya ke klinik..

Dalam jadual yg pack sempat lagi kami berjalan-jalan dan menyopingkan diri..Perempuankn mana boleh lari dari shoping..Yang boys ni layankan je perangai kami..Siap kami sempat main bowling lagi Khamis malam 2..Xsedar esoknya kami ada test..Jauh kami berjalan sampai ke Daiman Bowling lagi..

Jumaat pagi last lab..Abis je exam yg sgt susah 2 kami terus bergerak ke Melaka...Mood tgh semangat nk berjimba-jimba..Tgh seronok-seronok tiba-tiba dapat whatsup dari member kelas yg esoknya ada kelas..Terus hilang mood kami..Lepas makan terus je kami bergerak ke KL..Kami sampai KL dalam jam 6 lebih..Semua xda semangat nak pergi ke kelas esoknya tapi terpaksa gagahkan juga..



Ada gaya engineer x??haha





Exercise tangan


No comments:

Post a Comment