Saturday, January 19, 2013

Semester 1

Alhamdulillah berakhir sudah semester pertama saya di UTM Space..
Hilang sudah segala stress menjawab paper final
Macam xpercaya lak dah abis 1 semester..
Rasa mcm sekejap je
Sekejap ke lama ke yg pastinya blog 1 happinest ni dah lama da bersawang

Byk perkara yg xsempat saya update
But i promise i will update slowly..cheewah

Ok berbalik pasal semester 1 ni
Bermacam2 peristiwa suka dan duka bersama teman2 baru
Walaupun kami hanya kenal di awal semester
Tetapi keakraban kami macam dah lama
Sampai ada rakan2 sekelas yg pelik (ada ke patut pelik tgok ktorg)
Bermacam2 spekulasi classmate ktorg
Kelakar pulak bila di ingat balik

Skrg ni sya berehat dari kelas lebih kurang sebulan
Macam2 la agenda dan projek yg dah di rancang bersama dgn en N
Termasuklah majlis pertunangan adik saya
dan xketinggalan percutian family en N
2 semua akn saya update later ye
U olls tngu ye

Saya paling suka gmbar ni
Padahal hnya di ambil di Ampang Park masa kami nk g lunch je pun


Ni la muka2 student cemerlang(Hak3 poyos sgt)

Jom berkenalan dgn my group
Barisan atas - Aiman,Rafiq dan Numan
Barisan tengah - Firdaus(shahir celop),Hanapi dan Zek
Girls-Atikah,Me yg comel(gedik sgt..haha),Nadia dan Aishah


 Gambar last ni adalah msa makan
Al maklumlah kelas kami memag padat
so makan 2 dah jadi aktivity wajib da setiap minggu





No comments:

Post a Comment