Sunday, January 12, 2014

Majlis akikah dan cukur jambul Qaisara





Minggu kedua bln Januari angah saya buat majlis kenduri aqiqah Qaisara..Ikutkan plan asal nak buat minggu 1st..Tapi ditunda kerana saya ada exam 6hb lepas..So buatlah 10hb walaupun 11hb tu angah saya dah naik keje..Cian family saya..Nak buat majlis kena ikut jadual saya..Al maklumlah student la katakan..

Jumaat malam sampai je bp terus kami pergi ke rumah angah..Tengok-tengok apa yang patut di buat esok pagi..Sebab dah xlarat nak buat malam tu..Balik je rumah mama terus menidurkan diri..

Sabtu pagi terus ke rumah angah siapkan goodies bag..Tinggal  nak bungkus muffin yang saya order je..Oleh kerana malas nak search kedai-kedai muffin saya beli di jusco sahaja..Nampak x kemalasan di situ..

Oleh kerana angah dah upah org masak so xda la kami adik beradik sibuk menyediakan bahan-bahan memasak..Kami cuma menyediakan pencok atau di panggil rojak..

Gambar-gambar di bawah ni semua di ambil oleh adik saya Atika dengan menggunakan handphone barunya..Haha promote gitu..so layankanlah...




Nampak x sape yang over berposing...huhu



Terserlah ketidakselesa Qaisara...haha


No comments:

Post a Comment