Thursday, January 9, 2014

Semester 4


Mood krismas

Sedar xsedar berakhir sudah semester 4 saya..Macam xpercaya saya dah sambung study sampi 4 semester..Hampir setahun lebih la jugak saya mengorbankn cuti sabtu dan ahad untuk ke kelas..Mengorban masa rehat dgn en N..Alhamdulillah syukur sangat-sangat sebab saya dapat pasangan hidup yang memahami keadaan dan cita-cita saya ni..

X banyak perkara yang berlaku semester ini. Macam biasa pergi ke kelas, main-main dalam kelas, jawab test dan lastly jawab final..Cuma yg pasti sem ni kami semua berada dalam mood honeymoon..Kemalasan melanda diri..X taula kenapa..But bukan saya sorg je tw..Member-member lain pun sama juga..

Final sem ni pun baru je habis..Berhempas pulas kami studi smpai ke nilai..Nekad betul masa tu sbb nk study punya pasal..

Penghujung sem ni kami yg gegirls xda pergi mana2 pun..Cuma pergi makan saja di KLCC..Ikutkan perancangan macam2 tapi oleh kerana one of my friend nak menamatkan zaman bujang xlama lagi.. So kami pun memahami masa utk dia wat preparation terlalu singkat.. Itu yang xda pergi berjimba-jimba sgt..

penangan mcflurry blueberry

aksi napi kena buli dgn gegurls

hangout di malam hari..masa di ecah n tiqa teman saya tido sbb en N balik kg kenduri

amik mood sebelum jawab final



No comments:

Post a Comment